Trött och deprimeeerad -.-'

Heej alla .. jag är så deprimerad och helt utpumpad av sorg .. okej men jag är typ de .. :'(

Jag har haft de bra idag ändå .. bara trött .. och saadig hela dan .. att alice inte va i skolan hjälpte ju inte derekt :( Varför skulle de ens göra det, blev ju ännu tråkigare dåå :'(

Ajais .. jag har inte kul just nu .. men jag lyssnar på spotifyyyis ;D Förut när det va nytt och inte visste hur de stavades ja ba ''heehhehe .. spott e fy hehe ..'' XD

Random bild :


Alice och Tova .. pälskar er myycke ;D ♥

Mm .. ''Oh how I wish for sothing rain, oh how I wish to dream again..my loving heart lost in the dark, for hope I'd give my everything .. Once and for all, I kbow fore once Nemo my name for evermore...'' Nemo-Nightwish ;)

Nuu ska de bli patraaaj ;D Mamma fyller år i morron och idag ska vi ha en typ middag :) Kul ..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0