Sportloooov :D




Nu har jag sportlov :D Så sköönt de ska bli .. dåligt att det bara är en vecka :(
Jag ska åka till Orsa i morron med Emmie :D SSka bli såå kul !!
Min lillebror stöör mig .. så sjukt mycke, springer ut och in i mitt rum och tar plastpåsar jag har på govlet (okej har bara två .. O.o) och hoppar säck med dom ? Sen kallar han mig gammelmormor .. O.o en skumm liten kille dedär :S Mm .. men de roligaste va nog när jag skulle följa med honom en bilt till skolan en gång och då så började han kasta kottar på mig och kalla mig jävla kondom .. jättetrevligt :]

Har precis grattat mamma på födelsedagen, tårtan var skiit god ;D Hon fick ett förkläde av mig .. en bok och en knallgrön bärbar datooor som jag vill haaa XD Men den är skitsnygg ^^

Nu ska jag göra andra saker, jag tror vi skulle och kolla på nån utställning idag elr nått O.o ..
Bloggar ikväll oxå antar jag ^^

Löööv and Peaaace to all of you :D



Cool bild på mitt ögis ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0