Romme :D

Hej, jag hade jättekul i Romme .. fast jag frös jätte mycke men ändå .. det va kul :)
På bussen dit satt jag med Tova och vi räka lembas och hundar :D Sen åkte jag med Alice och Tova nåra gånger, sen åt vi lunch och efter den åkte jag med Tova Alice Elin Olga och Hedda, vi åkte nåra gånger och sen fikade vi och sen åkte vi ner och lämna in alla saker .. vi som hade hyrt :) Sen satt jag med Alice på hemresan .. vi hade jättekul, då va typ alla lite flummigare .. xD

Men jag har haft jätte mysigt ;D Jag glömde min mobil i bussen när jag åkte så jag har bara bilder från bussresorna men jag kommer ta lite bilder av andra sen, hoppas det är okej ? :D

Mina bilder :


På resan dit, Tuuvääh :)


Elin och Alice :)


Ääälis dricker redbull XD


Tova och jag tog kort på urbefolkningen där uppe ;)


Framme !!



Jaa ;D

Nu kommer bilder från hemresan :


Hehe .. Julia gabby och willes hand :)


Haha äääälis ;)



Månen var jättefin när vi skulle hem asså den var helt orange och stod lågt på himelen och lite moln bakom och den var jättefin, lyckad bild när jag försökte ta kort på den xD

Aja, det var alla bilder, kmr fler sen :D

Hej då .. Ikväll tänkte jag kolla på Lordis of the ringis eller nån av dom :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0