Öppet P-Hus :)

Tjaais alla savava läsareeh !! xD

Idag så har det varit en sjuuuuukt flummig dag för mig, jag fick alvsjukan på sista lektionen som var no .. jag fick inte gjort nånting :P Jaa .. om ni undrar vad som hände så kan jag säga att Tova satte upp mitt hår och skulle göra en fläta som alla i ''stallkompisar'' (programet på tv ...) hade, jag typ ''OMG Jag är en stallkompis :D !!'' sen så satte hon upp det lite snyggt, sen som en alv .. som Arwens pappa i sagan om ringen typ .. xD Men sen så blev jag inne i alvernas (bröd höll jag på att skriva men de blev jag sen) woorld, typ .. typ allting var helt flummigt och jag var en alv :) Aja .. sen skulle jag Tova och Alice gå på öppet phus och måååla :D Jaa .. då så var jag helt inne i alvernas bröd .. asså jag har sagt det för många gånger så nu kommer jag inte ihåg vad det heter, nåt med L ... em .. kanske xD Aja .. bilder från idag :


Bilden vi måla, de här är på träslöjden, så målar vi en bild .. :)


Oh my gööööösh !! Fight !!


Våra evighetsband ;D


Tovas finger, ganska coolt :)

Nu bilder från öppet phus ;D


Ääälis kan göra tre saker samtidigt !!! Prata telefon äta klubba och måla .. ^^


Ko ..

En liten .. (ja vad man ska kalla det) grej med Alice och Tova ... hihi ^^



Haha xD Min idée .. först tog jag bilden på Alice och då såg de ut som hon va sur så poppa iden upp .. :D

I morron ska jag till Romme med ganska många i klassen, skiiiit kul ;D men ska gå upp klockan 5 typ .. :(

Hej då :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0