Kääthjä Kääthjä Kääthjä OOOOOH !! :D

(neeej! får en finne till i pannan :O)

Heejis :D

Idag har de varit en vääääry funny day !! Aaaaaaxeeel hälsa påååå, visste deee !! Sååå kul ;D Han kommer va i skolan i morron oxå :D

Jaa .. jag har som vanligt mycke bilder från träslöjden där jag Ääliis och Tuuvääh gör vår ''tavla''/bild... :)

Sen efter skolan så va jag me Sofia (fruuuis ;D) och åt bullar hos mig, sen så åkte vi till keramiken ^^

Bildeeer :


En vanlig dag i kontoret :)


När vi jobber med vår bild :D


Bilden än så länge ;)

 
Bänken måla Tuuuväh röd sen .. hehe .. cool grisis ;) Han har bacon på tröjan hehe ... ^^



Hehehe ... :P


Våra huuusisar/rum vi gör på non .. det är mitt som ligger högst upp .. typ .. med en liten kartong utbyggnad ;)



Aaaaaaaawiiiieeee ♥


En lapp som hängde vid keramiken hehe :P

Okej .. det kanske finns folk som inte kan ... O.o

Aja, det var ganska mycke bilder .. lyssnar precis klart på Justin Bieber - Pray .. slut ;D
Nu ska jag lyssna på Amaranth - Nightwish ;)
 
Bloggat på skrattaatwille ;)

Hej då ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0