Jag är Dryg :D



Idag har jag tagit mååånga bilder från träsjöjden, med Tuuvääh och Ääälis :D
Vi hade sjuukt roligt, yoshi ;D

Bilder från träslöjden :



Jag och Tova Rollar :D



The moment där jag råkar rolla mig på näsan ;D



Hahhaa, jag Tova och våran lärare Lasse XD  (alla såg att han stod där förutom jag, garva asmycke när jag såg de sen..)



Tuuvääh och Kääthjä ;)



Nu är Äälis me :D O jag lyckades rolla mig själv på munnen xD



Gölliga ;D



Världens söötaste gris me backslick ;D

Nu kommer bilder på Sofia och från keramiken :




Sofias vackra ööga :D



Gjort ett äpple där de står Twilight och Team Edward ♥

Okej .. sen åt vi :



Croissant med choklas ii ;D Gott ...

De va allt, ska gå o lägga mig nu :)

God natt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0