Inspelning ..

Hej ..
Jag hann inte berätta om mitt tragiska liv till Alice och Tova idag meeen det får jag göra en annan gång ..

Just nu sitter jag och lyssnar på en inspelning som Tuuuväääh har gjort, den är jääävligt rolig kan jag tala om för er ;D ''This is the veeeery veeeery tuuuvääh sound..ins...shoow !! We have a guest here today and that's Äääälis Goldmann Hiiuuubinette, dass ju wanna tåååk to hööör ? :D Haha .. så låter de .. i början :)

Meen jag har haft trevligt idag, snart ska jag ner o äta bullisar ;D

Bild :




Aaaw ♥

Hej då ...


Kommentarer
Postat av: Tova ^^

jag antar att du menar "tuuvääh sound... is... show" och inte "ins... show" ;O <333333333

haha men va fäähn i maa, jag kommer inte ihåg vad jag säger på den, jag får lyssna på den på onsdag ;) <33333333333

2011-02-21 @ 18:28:25
URL: http://tovaslillaegna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0