Darkness O.o

Tjeenis (ppp.....ee... hihihi ^^) :D

Här sitter jag i mörkret och ser inte vad jag skriver typ .. skrivbordslampan har gått sönder såå det är mörkt :P Men nu .... har jag tänt :D Jaa .. nu är allt mycke klarare !!

Jaa ... efter jag blogga förra gången så har jag varit till skärholmen och köpt saker .. en bh till mig själv, och sen har jag ......... KLIPPT MIG ;D Ska färga/tona (dåhh...) veckan efter sportlovet, när jag kommer hem från Orsa :D Längtar !! ^^

Mm .. så jag klippte bara topparna, det är typ lika kort som de va efter jag klippte mig förra gången typ .. O.o

Men nu har jag ont i armarna, bloggarmar .. nää hitta på de nu xD
Bilder :


Mammas tårta .. som andre tappade i golvet uppochner XD Men den klara sig som ni ser, blev lite bucklig i hörnen bara ... ^^


Mamma fick en GRÖÖN dator .. såå avis :( Vill ha den ...


Alltid lika kul på Plantagen :P




Mm .. kort :S

I morron åker jag, kommer hem med en massa bilder från Orsa hoppas jag :D

Älskar er .. nu blir det melodifestivalen !! Jäävlis vad bra humör jahg är på .. typ världens humörsvängningar här märker jag, typ nån timme sen va jag skitsur för ingenting och nu typ Woooo ;D Hög ..

OMG ! Fylld med (sprit) hööööögheeeet :D !!!



Kommentarer
Postat av: Sofia ^^ <33

näe, omg så ubersöt bild på dig :''*

Så jävla gullig ^^ <333333

2011-02-28 @ 15:08:42
URL: http://sofianordmarks.blogg.se/
Postat av: Sofia ^^ <33

näe, omg så ubersöt bild på dig :''*

Så jävla gullig ^^ <333333

2011-02-28 @ 15:08:59
URL: http://sofianordmarks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0