Bild dag :D

Heej :D

Jag har haft kul idag :)

Jag älskar tisdagar, förutom att det är den dag har gör så myckeeeh :( Jobbigt ..

Här kommer bilder från idag :


Utsikten på bilden, fin :)


Vi lyssnade på så konstiga låtar på bilden så jaa, ni ser ju hur det gick .. asså jag ritade en apa !! Såå jäääävla dangerous asså .. borde bli inspärrad för mina agretions problem (stavning..?) :S


Tova och Alice jobbar flitigt ;)


Look, a circle ;D Alice hand ..


Alice målade ett hjärta på fönstret, fiiint ♥


Min fiiina bild :D (ps. trädet är inte klart där .. O.o), Hatar deen !! >.<


Fin bild jag måla på servetten ;D

Nu kommer en bild, elr nått från igår :)


Till maten fick vi en pepparkakeeh .. en bulle och och ... en klubba :O !! Vår skola har blivirt gaaalna, det får dom gärna bli lite oftare tycker jag ;D

Idag så fyller Maija år (i nästa inlägg ska jag gratta henne .. :D) och Ellie var tillbaka i skolan, har saknat henne så mycke :D Mm .. känns bra :)


Kommentarer
Postat av: Gab - ♥ Sorry bro! ♥

SV: Haha, nä precis ^^



Din bild är sjukt fin Käääätjäääh! :) ♥

2011-02-15 @ 20:49:32
URL: http://sorrybro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0