A drop in the Ocean ♥



Lyssna på den låten förut och nu airplanes part 2 :)

Jaa .. jag har varit i skolan idag och haft kul som vanligt :D

Jag har bilder från 2 timmars bilden idag, här kommer dom:


Mina mobbade kaktusträd ;)


Tuuvääh ♥


Hennes fina bild :)



Alice och Ilana hehe xD ♥

Jaa .. det var dom flesta bilderna från idag, nu bilder från igår :D


Modepräpple O.o


Äälis och modepräpple .. :D



Alice hand med min (Bellas Weddingring) ring på ;D



Snyggt alice har rullat sina hörlurar :D

Aja, nu ska jag göra läxor :)

Vi hörs ;)


Kommentarer
Postat av: tuuvääh

fulaste bilden du kunde hitta av min tavla -.- <333

2011-02-10 @ 17:39:11
Postat av: Kääthjä

Den e ju fin sorry -.-' <33

2011-02-11 @ 13:55:36
URL: http://textwilight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0