1 Februari :)

Hej !

Jag äter glass och tänker ''That's life'' xD Sånt e livet, sånt e livet .. så mycke HELT OKÄNSLIGA MÄNNISKOR bor det här, den man förlorar vinner en annan .. :'(

Aja, jag står ut !!

Men jag har haft fiol efter skolan, derekt efter fiolen så spela jag piano :) Kul ...

Orkar inte mer, blir halft nervös här .. guess why .. nää dee tror jag e lite svårt men aja skiit i deis ;)

Lite bilder från bilden idag :



Söta Alice :D ♥



Söta Tova :D ♥



Mee ;)

Det var lite bilderm typ 3 .. men aja .. jag har satt upp en väldigt vacker fotografi typ .. i mitt rum, kolla :D :



Hehe ... snygg .. xD

And I'm just soo in paiin, that's the reason for my teardrops on my violin haha nää just joking men asså ..

You are everything that I wan't ..  we are ment to be, suppose to be but we lost it .. :( Love u .. almost .. ♥ 

Aja hej dåis ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0