Without you I can't see..

Tjaa !
Jag skriver lite igen, men jag han en massa beslut att ta .. okej två .. Vilken färg jag ska ha på mitt hår och vilka tröjor jag ska köpa, jag ska köpte en Balck Veil Bride tröja och en Abbet Dawn tröja .. men jag har tre Abbey D. tröjor jag vill ha, och 4 BvB tröjor jag vill ha -.-

Här är dom två BvB tröjorna, finns som sagt två till men dom kunde jag inte spara som bild .. xD

 Den eller 

Och sen på Abbey Dawn tröjorna vill jag ha dom här tre :

okej dom tog aaaslång tid att ladda upp men jaa, det är en vit med glasögon på och en rosa med en diamant typ och en svart där de e en fyrkanrig döskalle så står det atomatic på, jag vet inte vilka jag gillar bäst .. men aja .. xD Det fixar sig..
SKRIV VILKEN DU GILLAR ELLER VERKAR GILLA BÄST AV DET JAG HAR LAGT UPP OCH SKRIVIT, SNÄLLA DET SKULE HJÄLPA RIKTIGT MYCKE !! tack .. ^^
Idag har jag gjort aasmycke läxor -.- pju, då va de avklarat ..

Kram hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0