We Only Wan't To Be Ourselves !

Jaa .. Tjena ;)

Lyssnar på Fallen Angels men Black Veil Brides .. som är på min header .. ska göra en snyggare .. snart :)

Första skoldan idag, mitt hår blev lockigt och fult .. i morron ska jag ha uppsatt !! Helt klart .. -.-

Men första dan har väl gått bra, åke till skolan med Karro .. vi hade väl trevligt på bussen, och lite efter ''Sluta med dina antydningar!'' xD Aa, sen.. resten av dan .. joo de funkade väl ^^ Sen efter skolan va jag med Alice och Tova :) Vi åt glass och kolla på film xD
Jaa och nu sitter jag här .. lyssnar på Perfect Weapon med BVB (black veil brides) !  You're Rock, you're Roll ! -perfect weapon-BvB ;)

Aaaw, älskar dom :) Och Escape the fate, och Falling in reverse !! Käääääärlek till alla dom .. asså .. och Nightwish och Paramore !! Puss Och Kraaaammaaaaar XD

Jaa, SMSA MIG OM DU VILL ATT JAG SKA HA DITT NUMMER ! GÖR DET SNÄLLA .. TACK !! O.o

Hej då ^^

Andy (Andrew Dennis Biersack) Sixx ♥


(jag har redigerat bilden.. såg att de utsuddade såg skumt ut..)

Jaa, han är så sööööt ^^

Kram Hej då !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0