tröööööött -.-

Tjeenare...
Jag är skittrött för tillfället... jag bara orkar ingentiiing ... asså ... nää ..
Förut så padlade min familj kanot (eller nått sånt) i fyra timmat, typ hela dan ! Jag fattar inte hur jag orkade.. i o för sig så fanns det ett ställe där man kunde typ vola efter halva ''färden'' .. men det va jobbigt ändå !
Sen kom han som äger campingen här, och kanot grejerna, och hämtade oss och kanoterna och körde oss hem, här i kalv bor vi precis vid campingen så de var ju inte så jobbigt xD
Sen efter det så var jag trött och satt o titta på tv, miss marple först, sen how I met your mother, och en massa annat, så nu är jag verkligen skit  (nu ska min lillebror tvätta bilar och tror seriöst att folk kommer se det ? På den här lilla landsvägen ? Han skulle tydligen sätta upp en skylt men .. vafan ? Aja .......)  trött, otkar ingenting .. jag har inte så många kanaler att titta på här som hemma, men jag kollar inte så mycke på tv här, förutom när man inte har nått o göra .. men aja skiiiit iiiiit  !!!
Hmmmmmm .. Jag vet inte vad jag ska göra nu, kanske läsa ut min bok eller nått .. :) Kom på att jag inte använde nån smilie nååååån gååååång i detta inlägg, förutom på rubriken och på ''eller nått .. :)'' !! Vad har hänt med mig :O
Aja, nått allvarligt fel har det ju alltid varit med mig .. Kraaaaamaaar frååååån miiig !! ^^
Bild från skolavslutningen 2006, alltså var jag ...... 9 år och gick i .... iaf fyran eller trean, antar trean .. iaf nu ska jag draaaaaa .. bye ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0