Rött håååår och Jag saknar dig ♥

Hej !
Kom hem från bion för nån timme, eller en halvtimme sen kanske :) Jag såg ju ''Jag saknar dig'' med Karro idag ! Den va helt awesome, så jävla sorlig och fin och man grät nästan hela filmen (tur att man inte hade mascara), den är så värd att se !! Skit bra :)
Det var premiär på filmen idag så de va ju kul oxå :)

Jaa, innan vi åkte o hämta Karro så färga jag håret xD Jaa, men jag kunde inte klippa mig ju så då ville jag färga håret idag istället, så de gjorde vi,(mamma och jag..) så aa nu har man rött hår, typ .. liite missnöjd med resultatet, asså det blev ganska rött i hårbåtten och så men inte på topparna, inte alls ! Det blir jag lite besviken på ''/ Aa, men iaf .. sen ska jag klippa mig på söndag istället :) Ska vi kul .. spännande ^^
Kram !


That's what you get when you let your heart win.. ♥

Paramore - That's What You Get


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0