Ny design .. igeeen xD

Tjaa ^^

Jaa, då har man en ny design igen .. eller header .. xD

Jag har tagit bort ställningen i gommen ! Va hos tandläkaren idag, jag ska ta bort wb feelelele (nedre tandställningen) nästa gång i september, asså ome ! Har haft den ett åt nu typ .. så de ska bli skönt att bli av me den ;)

Jaa, i skolan går ju allt bra typ ..  kan inte klaga, än ;)

Jag lyssnar på That's What You Get med Paramore ^^
Har bestämt mig för att färga håret rött, det blev ju lixom .. lite mer som ville att jag skulle ha rött än svart xD Okej typ 4 men okej ..  men de e ju kul att dom har en åsikt om mitt hår ^^
Så de blir som Hayley, söta söta Hayley :)


Typ rödorange ska jag färga o sen .. jaa fixa lite rödare med tiden ^^ Får se ...

Jaam kram ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0