Köpt hårfäg !

Heeeej !!
Jag måste vara helt gaalen, jagva på ullared nyss och köpte röd hårfärg ... ''s  Asså jag vill ju testa ha rött hår men tänk om de inte passar mig, eller att allt blir fel .. meeeen jag tror jag kommer gilla de, 'cause I'm just f*cking craaaaazy ... -.- xD Men jag hoppas allt blir bra med det :)
Jag kom oxå även hem med en jacka, typ en tunn höst & längdskidåking jacka xD Fast kommer nog inte använda den i höst meeen iaf ^^
Jag längtar hem, men derekt när jag kommer hem så är de bara in me allt packning i tvätten, hemma nåra dar, kanske två.. tre, sen bär det av till Spanien -.- Okej fel smilie, ''sen bär det av till Spanien :D'' xD Myyysiiigt det ska bli hihi ^^
Jag kommer o färga håret efter spanien så, jaa .. det inte ska blekna och skit .. men jag är lite osäker... nää de borde jag inte, what the hell ! Rött hår blir väl awesome ! Färga på ;)
Haha, vi hörs ;D
Mitt fejs va inte de vackraste :P
Säkert ?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0