Jag saknar dig, jag saknar dig ♥

Heej !
I förregår läste jag ut boken jag fick låna av Karro, det var ''Jag saknar dig, jag saknar dig !'', den var jätte bra, vill värkligen se filmen ! (filmen som kommer nu heter bara ''jag saknar dig'' men det är samma) :D
Den var jättebra, ganska sorglig men .. det blev man van med efter ett tag :) Men den var skit bra ^^

Så nu har jag börjat läsa Sagan om Ringen igen :) Jag har verkligen inte kommit långt asså -.- Men jag läser på xD

Jag sitter vid tv:n och kollar på nått plastikkirurgs program .. ganska äckligt men .. ändå :P Folk ser ju så jävla sjuka efteråt xD

Nu är det reklam för filmen ''jag saknar dig'' på tv:n, den verkar så bra :D !!



Mmm ..  vill verkligen se filmen som sagt.. jag tror inte jag blir besviken bara för jag har läst boken, det tror/hoppas jag inte .. ^^

Idag ska jag nog vara hemma, jag vet inte .. jag kanske kan göra nått annat.. asså jag vet inte vad jag ska göra xD

Jag bloggar säkert snart igen :P

Hej då ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0