Fullt upp !!

Hej !
Resten av veckan är verkligen allt rörigt .. ''s Okej inte allt, men det mesta .. för det finns så mycke jag ska hinna med och vill göra !
Jag ska klippa och färga håret, vill åka med pappa till stan i helgen kanske ... sen så måste jag ringa alice eller tova.. köpa en tröja från Avril Lavigne's märke Abbey Dawn :P Aa .. mycke innan skolan börjar !
Men klippningen blir nog av i morron, sen på kvällen ska jag gå på bio med Karro :) Avklarat xD
Men resten, måste ringa Tova .. köpa tröjan och prata med pappa om det .. Hjälp !

Jaa .. men jag ska försöka koppla av och göra allt dedär innan skolan börjar.. eller aa, om det går -.- Aja ..

Jaa, idag har jag varit med Karro :) Vi hämta ut biljetterna sen och efter de fick jag skjuss hem :) Så nu sitter jag här som  jag alltid gör .. ''s

Men jag klarar mig inte utan musiiik ! Asså, jag vill ha en ipod som jag kan ha all min musik på, som jag gillar .. för jag vill bara det ! Haha .. blev skumt dedär men iaf :P

Bild på två av världens hetaste snyggingar:


Visst är Andy Sixx Snyyyyyyg ♥ (sångare i Black Veil Birdes)


Ronnie Radke är oxå sååå snyyyg ♥ (förra sångare i Escape The Fate, men har startat eget band som heter Falling in reverse.. dom är oxå bra ^^)

Haha jaaa ^^ vilka snyggingar !

Jag har alltid gillat svart hår på killar ;) 
(och typ den frisyren som Andy och Ronnie har)

Bloggar i morron, ha en fortsatt trevlig torstag .. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0