Design !

Hej !
Nu har jag fixat min design :) Med en bild på Black Veil Brides .. och mig xD

Nej men jag gillar bilden på mig, den tog alice med sin mobil .. hon var hos mig efter skolan och vi typ sminka oss lite haha xD Så då tog jag den som header bild och redigerade den lite ^^
Vad tycker du ?

Gissa vad jag gööör ! Lyssnar på Black Veil Brides såklart ;) Jaa, men dom är så jävla awesome, andy biersack är så jävla snygg ! Och fantasktisk !! Älskar honom, och bandet !
Dom gör en lugna låtar också och då blir dom inte bra på nått sätt för man är van att höra hans röst ''kaxig'' i rockiga låtar så hör man dehär lugna .. nää det blir fel på nått sätt :'(
Skulle vilja se dom live nån gång, skulle va ascoolt :D Aja ..

I morron börjar riktiga schemat och jag kommer börja tidigt och sluta sent, gå på fiol piano och keramik .. och kompisar ! Kommer kanske inte blogga varje dag som nu men det .. tror jag inte blir så .. konstigt elr vad man ska säga .. xD

Kram ^^


Bild på Andy Sixx.. Aaaaaw ^^ Va söööt han äääär ! ♥

Alice gillade en låt från dom, de trodde jag inte om henne :O

Hej då !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0