Skuurk And Not The Hero !

Hej !
Idag så har allt flytit på .. skolan fiolen, hemma och jaa ..
Nu sitter jag vid datan och kollar lite saker. Ja såg denna poster och va bara tvungen att ändra texten ! :




HAHA !! Ett citat ur Alice Tovas och min twilight parodi ! Igentligen stod det : '' What if I'm not the hero, what if I'm the bad guy'' ni vet  :) Men lite roligt bara :P

I morron har vi studiedag halva dan så vi slutar kl 1 i morron och då ska ja Alice och Tova följa med när Tova ska klippa sig och jag kan äntligen hämta min hårfärg :) Sen på torsdag har vi oxå studiedag men hela dan och då ska klassen på bio, ''tusen gånger starkare'' ska vi se, den verkar jätte bra ! :D



Kommentarer
Postat av: Maija

Vet du vad So- frågorna jag skrivit i ett inlägg på min blogg betyder? :S <33

2010-09-29 @ 17:10:43
URL: http://maijagraddnos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0