Skola idag .. men inte i morron xD

Hej !
Idag så har ja inte varit med Alice och Tova för båda dom jobbade i köket, så jag har saknat dom lite, men jag hade ju kul med dom andra i klassen oxå. Lite bilder från idag:

Medans kan ni lyssna på samma låt som jag gör (fast jag i spotify), en låt från twilight, den e världens vackraste låt tror jag !! :



Aja, nu blev de hela bilden oxå men skit i den xD



På bilder fortsatte vi med skon, och jag råkade ta fel sko men de funkade ju lixom, de va ju bara märket som inte va där och de gjorde ju inget xD



Som jag har ''tolkat'' den, asså inte så bra :S



En Ellie, väldigt sällsynt i dessa trakter, men inte alls så farlig som den ser ut och man får gärna mata dom men akta, dom kan bitas om man är nervös för dom känner de på sig .. HAHA XD Nää. men Ellie i min klass :P HAHA IGEN



Sen Ellie igen med Ilanas tröja under jackan xD
Men idag så istället för att äta lunch i skolan (vi hade lite mer än en timmes ''håltimme'' typ) så vi (Ellie Ilana Elin Julia och jag) åkte tåg till Donken och åt, ganska kul, men vi va typ sjukt stresade att vi ointe skulle hinna me tåget tillbaka sen, och självklart så missa vi de men vi tog nästa men vi kom inte för sent xD

Men en bra dag .. och så fick vi våra ''kontors kamrater'' (hehe lät kul xD) och Tex Bananer ska vara i samma !! Och Amanda och Martina och de kan ha varit nån till men jag kommer inte ihåg hehe xD

PUSS O KRAM HOPPASLNIGILLADELÅTENBANAN <33

Kommentarer
Postat av: ... Aaaaaaaaand guess who. ♥

Haha, Katja! Ja, akta dig så att jag inte bits.. xD ♥ <333

2010-09-13 @ 13:15:43
URL: http://ettfluffigtrosamoln.blogg.se/
Postat av: ... Aaaaaaaaand guess who. ♥

ÄLSKAR designen, btw! :'D <333

2010-09-13 @ 13:19:10
URL: http://ettfluffigtrosamoln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0