Piano haha xD

Hejs Svejs ..
Nu sitter jag här nere och Karro sitter vid åianot och försöker spela dom där låtarna jag skrev ut igår .. dom som e i inlägget under :P Liite svåra är låtarna ju .. men ja får plåga henne lite haha xD
Men skoldagen idag har varit bra, men saknat Alice såklart, för hon e sjuk och e hemma .. :(
Men sen när ja skulle gå på bussen i morse fick jag säga till Tova att jag hade klippt mig eller fick kommentera de själv lite .. fast hon visste de, hon sa lixom inget, sen på bussen hem så sa Ellie typ ''Oj, Katja, va kort ditt hår e !!'' Eller nått i den stilen .. fett efter.. xD

Men nu sitter Karro o larvar sig vid pianot bara för de e svårt, men allt e inte alltid lätt .. lite utmaningar får de ju finnas !! xD Ska ja fään säga till henne ..

Aja men nu sätter ja in en random bild :



Kolla, när jag va hemma hos Emmie i somras så hade vi glas med mjölk så blåste vi i sygroren och så bubbla de upp fett mycke !! xD
 Sen förra helgen .. eller nått .. så va ja hos Emmie och så åt ja kräftor hemma hos henne så lite bilder från de :



Rolig kräfta ..


Hähä .. ;)

Men nu skiter vi i de och går över till sluttexten :

PUSS O KRAM PUSSOKRAMBANAN <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0