Nya bilder :P

Hej !
Jag har skrivit ut några bilder från datan idag, asså twilight bilder att ha på mitt rum .. aa, ni fattae säkert :P
Men vissa av dom ska ja sätta upp på mitt kontor som man får senare i skolan ..
Men här e dom jag placearade u mitt rum :




Klippte ut den och satte den ovanför min säng :)



Satte den vid min sänglampa, hoppas att de inte är nån risk att den brinner upp xD



Klippte oxå ut den och satte ovanför min säng ..



När jag precis hade klippt ut den oxh när ja skulle tejpa på den på baksidan såg ja hur cool den såg ut .. så ja andvände min svarta filt över fotöljen som bakrund och tog kort, ganska häftigt ..



Och dom ovanför min ''hemliga rums'' dörr xD



Alice och Jasper på min bokhyllekant .. eller vad man ska kalla de .. :)



Team Edward och ängen bilden e nya, men de blev ganska bra uppsat ;)

Och nöjdast blev jag med ........



Min 'Hate Jacob Black'' hörna !! Precis bakom dörren !! xD Jag skriver ut dom där ''reading eclipse....'' och i threw eclipse at ... '' till Tex Bananernas  Hate Jacob grej på kontoret sen .. :)

PUSS O KRAM HAHAXDBANAN <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0