Nähä ..

Hejsan ..
Jaa, de va ju perfekt oxå ! Så skulle man börja må dåligt precis när man ska gå till bussen, så fick stanna hemma idag, asså ja ville inte slippa strapatsen .. de skulle bli kul tyckte jag men så .. jaa :'( Men jag får vara med nästa år ..
Men ja sitter här och har jätte tråkigt .. men ja ska snart kolla på hannah montana's maraton med miley och lilly's´maraton elr nått, asså ja har inget bättre för mig så jaa xP

Jag hoppas att ni som va me hade roligt :)

Kolla på en grej som ja precis gjorde till bloggen, som ja ska lägga upp i slutet av inlägg :


Kommentarer
Postat av: Gab♥

Sv: Hihi, taaack Katja! ;D ♥ ♥

2010-09-24 @ 20:00:22
URL: http://gabbsys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0