Måndag 20 september :)

Hej !
Jag såg att Alice hade gäst bloggat lite, men vi har Wille bloggen på mitt konto så hon och Alice har fått veta mitt lösen och så, och jag visste att nån gång kommer nån av dom göra de så :

ALICE, ÄLSKAR DIG MED <3

Gulligt tycker jag :D Men dagen idag har varit bra .. skolan och så. Idag så va ja me Karro, och vi va inne på datan lite :P Men sen gick hon hem för jag ska på nån extra grej dom har infört på fiolen. Vi är i olika grupper och spelar .. asså jag orkar inte ha fiol två gånger i veckan, men först spelar vi lite och sen fikar vi, de e typ de :P 
Men man får goda kakor på fikat, snodde med mig 3 stycken hem sen xD

Men nu har jag fixat klart no affischen och fixar skolinfo grejjen :) Men nu bloggar jag och äter upp dom kakorna jag snodde hem haha xD

Random bild :



En konstig bild på mig, för länge sen .. i 6:an xD



PUSS O KRAM TÄÄÄÄÄXBANAN <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0