Lidingöloppet xD

Tjena :P

Idag ska ja kolla på när min gudfars son ska soringa Lidingöloppet .. kommer bli ganska tråkigt .. asså jag vill ängna denhär dagen till nått annat, typ va me en kompis men nää :I Men jag får göra de i morron då xD
Men ja har ätit frukost än bara, ska ducha och senare ikväll ska jag och mamma till mammas konpis för hon fyller år, mamma vill att jag ska ha på mig den dära klänningen (visar bild sen) men jag vill inte ha den nu ! Mn då tjatar hon och säger att vi inte bara kan köpa saker som ja aldrig kommer använda. Men mina kusiner har ju förlovat sig (asså inte med varandra, utan med deras flick ooh pojkvän !!) så då kan ja ju anväda den på bröllopen som blir kanske .. nån gång snart hoppas jag .. fast .. aa xS

Iaf så vill ja inte ha den nu, ja har nått annat :S

Bild på klänningen och en random bild :



Den klänningen lixom .. ?



En bild som in kompis Emmie ritat, hon ritade av en penna hon har, pennan e vid fötterna lixom :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0