Lidingöloppet och 60 års ''kalas'' xD

Hej !
Jag va o kolla på Lidingöloppet när min halvkusik sprang igår, och vi såg aldrig honom :S
Sen så efter de så åkte jag och mamma på mammas kompis 60 års kalas som sagt och de va trevligt där, god mat och hon som fyllde år blev liiite smått full xD Men de va lixom inte så mycke ..
Men sen så sov en tjej äver hos mig som lixom oxå va på festen som bor i Falkenberg .. men dom åker inte hem förrän i morron såå .. men hon läser ur min första twilight bok och jag sitter och bloggar xD

Men sen i morse så såg ja min halvkusin sen, och han hade gjort illa foten när han sprang men vi missa typ honom .. xD

Men nu ska ja göra nått annat xD

Bilder som jag har fixat till lite :



Häftig va ? xD



Den oxå va, asså ja e sjukt bra på att fixa me bilder haha :P

Nu tror ja att ja e lite tråkig såå .. herrå  xD

 Och denhär bilden oxå, asså jag e nöjd med den :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0