Köket idag :P

Hej !
Idag har jag -gabby och Martina stått i köket i matsalen .. de va ganska kul men stressigt .. orkar inte förklara allt, men vi stod där till halv ett ungifär, då hade vi rast och vi alla tog en kladdkaka (man får gratis om man jobbar i köket) och sen skulle vi vara tilbaka vid ett och då fick vi bara ställa i ordning lite typ :P
Vi slutade vid två och då skulle Gabby ta bussen hem, för man behöver inte vara me på lektionerna efter om man inte vill, ja kände mig så ofräch (stavning?) så jag åkte hem för igenligen skulle ja väntat på Alice och Tova men i så fall hade ja behövt vara me på lektionerna efter och så.. orka haha xD  Så nu e ja hemma och väntar på att dom ska komma. Ja har duchat, fönat håret och plattat de, och nu bloggar ja :P
Jag hittade min ''foto tajm'' lapp men eftersom ja jobbade i köket idag så kunde ja inte lämna den !! Men Gaby ska lämna sin i morron oxå så ja känner mig lugn, fast de e ju inte bara därför, nu har ja en andledning till varför ja inte lämnade in den igår (stod i köket) :P

Nu ska ja göra nåt annat, herrå :)



Jag och Gabby i Köket :P



PUSS O KRAM BABABANAN <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0