Klippt :)

Hej !
Jag är klar med läxorna och ja ska bara träna lite på no:n och sen på engelskan oxå .. ja har haft en ganska tråkig dag, jag ska planera vad jag ska ha med mig när jag och Pappa åker till Island !! VI ska vara borta Onsdag till Söndag kväll .. ´ja har me mig datan så ja kommer ju kunna blogga .. '

I går klippte ja ju mig och ja tänkte ni kanske ville se hur de blev ?



Guu, va kort !! OME !! Jag ångrar att ja sa ''Nää lite mer'', för hon fråga om hon skulle ta lite till och ja ba, äsh .. ta lite till lixom, men va tycker ni ? Snart kommer hårtoningen oxå ..

Årets skolfoto kan ni oxå få se :



Ganska nöjd :)


PUSS O KRAM ÄLSKARROBERTPATTINSONBANAN <33


Kommentarer
Postat av: Maija

Jättefint klippt! Inte alls för mycket!

Fin på skolfotot också. :) <333

2010-09-04 @ 21:42:25
URL: http://maijagraddnos.blogg.se/
Postat av: karro

Du skulle ju inte göra "banan" grejjen XD

2010-09-04 @ 22:10:49
Postat av: karro

Du skulle ju inte göra "banan" grejjen XD

2010-09-04 @ 22:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0