Kääthjä .....

Hej '')
Skolan har varit rolig idag...
När jag Tova och Alice och My åkte buss hem från skolan så satt ja och Tova och kollade på parodien på new moon som vi har gjort och vi va asflummiga, medans My och Alice satt o skrattade åt oss xD
Sen gick dom av så de va bara ja och Tova kvar (asså de va ju andra på bussen men ni fattar säkert....:S) och vi satt och pratade lite, och sen gick jag av och satte händerna i fickorna och känner att min mobil inte ligger där !! Jag tittar upp mot Tova, och hon håller i min mobil .. hon satt på den :P Sen när jag gick så höll ja på att asgarva och de hade ju sätt lite konstigt ut om jag stod o garva från ingenstans själv så jag fick ''hålla mig'' :*)

Men sen kom jag hem och skulle ta fiolen och springa ut (för den går 29 den bussen ja ska ta och den va över) .. men så ringer ja Tova, asså min mobil, och så hör ja bussen åka förbi och ja skulle aldrig hinna till fiolen i tiiid, men ja fick ringa mamma efter ja hade lagt på (när ja prata me Tova) och sa att ja inte kunde gå på fiolen idag. Så åt ja lite flingor, och sen va ja fortfarande hungrig så ja rostade mackor, och när dom va klara så skulle ja ta bort kanterna och så står ja vid bänken, och några centimeter bort är sopen och ja tänker: ''Va fään ska ja slänga dom härå ?!'', och så kommer ja på soptunnan, och slänger dom, sen tänker jag igen ''Men vart fään ska ja slänga kanterna .. '' Så jevla dum ? Sen så kommer ja på att ja redan har gjort de, och skrattar lite högt :P Sen brer jag mackan och tar upp och tappar ena mackan med smörsidan upp såklart, sen kommer ja upp och ser att min data behöver laddas, och tar mobilladdaren, koplar in den och försöker trycka andra änden in den i datan, funkar självklart inte, och då så tar ja min plastorgide  (stavas?) och plötsligt står jag med den i handen och försöker trycka in den i datan, asså ja blir så irriterad på mig själv !!!!!!!!!!

Lite lång text men de e kul, så läääs !! :P

eftersom jag har glömmt min mobil så inga bilder från idag, och inga på Wille bloggen men Tova får fixa de, eller Alice xD



Ebba och jag för nåra år sen, kanske två eller ett .. 

PUSS O KRAM KÄÄTHJÄBANAN <33


Kommentarer
Postat av: Tova ^^

hehehe jag hade själv lite svårtatt inte börja apskratta på bussen bland alla människor x) haha jag skulle skriva till din fiollärare ju men jag trodde att det var din pappa (tänkte inte på att han inte heter Lennart) så jag skrev: Hej jag går inte på fiolen idag :)

och så fick jag som svar: skriv vem du är som inte kommer.

han lät suur!! jag svarade bara för och efternamn utan smili eller nånting för det var så pinsamt xD

hehe vad dum man kan va katja (jag menar det där med blomman och kanterna xD<3 ) <33 käätjä!!!<3

2010-09-14 @ 17:53:12
URL: http://tovaslillaegna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0