Julle idag :)

Hej !
Idag så var ja i skolan och det va roligt x) Sen efter skolan så va ja med Julia och vi åkte först hem till henne och sen till centrum. Hon skulle möta sin mamma så skulle hon kolla på jacka och skor typ, så vi gick runt och kollade liite xD Men de blev en jacka för Julia då .. Sen så köpte vi varsin varm choklad och två vaniljbullar på Pressbyrån och chokladen smakade varmt vatten ?! Såå, den va inte så god. Men sen gick vi in igen och köpte en latte som vi delade på och en croissant (kroasong uttalas det om ni undrar haha xD) och de va lite godare. Hennes mamma gick och handlade innan vi ''fikade'' på Pressbyrån så vi åkte hem med bussen själva sen .. men så va vi hos henne en liten stund och sen gick jag hela vägen hem ! OME ! Nää, skoja lite, de va inte så farligt. Kul att gå ..
Sen så har vi gäster nu och har precis ätit klart efterrätten och såå.. och jag lyssnar på ''Lovekiller'' med Darin :P
Men den e ganska bra ..

Jag älskar låten som spelas på Lindex reklamen !! Lägger upp den låten sen (I Am Not A Robot) :D


Ni får låten nu, lyssna medans ni kollar på bilderna, ett litet tips
 


Bilder från dagen :




Julias äpple va sjukt stort, så jag ville ta kort på det så kom Alice på denna idéen :)



Sen den här kom jag på hehe xD



Vi limmade lite på svenskan och så råkade limmet ramla ner på golvet (Kääthjä) och så landade de med limm sidan neråt så fastnade de i denna coola ställning :P



Tova blandade lite coolt på formen :)



Äliceee ... haha XD

Nää, men visst e låten bra hehe :P

Nu ska jag kolla lite andra saker, som det nya avsnittet på vilma.se, en serie och huvudpersonen i den ''låtsas'' ha en blogg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0