Island !

Hej !
Idag så ska jag åka till Island, som ni kanske vet .. men jag kommer ändå kunna blogga för jag tar med mig datan och lite så, bilder kommer jag oxå kunna lägga upp :P
Men jag har precis vaknat och packat alla kläder och allt jag behöver ha med mig, hoppas ni inte saknar mig för mycke haha xD Men på twilight bloggen så MÅSTE Tova och Alice skriva för de e viktigt !! Tycker jag men jaa, inga inlägg, dom som läser (som e tre personer xD) får inte veta nått, inga fler läsare, så snälla, skriv i bloggen lite .. men jag kan igentligen göra de men nu lägger jag bloggen på er  .. haha, som ni gjorde hela sommaren .. :P

Men jag ville bara säga hej då, men jag hinner nog bara starta datan och skriva hej då, precis innan jag åker !! :)

 
Haha, kan inte leva utan twilight !! Min packning xD



Kommer sakna allt i mitt rum !



Nää, vill inte lämna mitt rum ..





Och min jätte vackra säng :)



Och de vid skrivbordet .. xD


Så .. herrå :)

PUSS O KRAM TEXBANAN <33

Kommentarer
Postat av: Tova ^^

saknar dig redan ^^(<33

2010-09-08 @ 16:27:03
URL: http://tovaslillaegna.blogg.se/
Postat av: Odinvanessa

This is the coolest web site I have seen for ages, excellent work and content.

2011-09-05 @ 11:25:22
URL: http://odinvanessa.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0