Hemma igen :)

Tjenaree ")
Nu e jag hemma från Island och jag har haft det jättebra ! Sätt en massa saker och ätit god mat
Jag orkar inte ladda upp alla bilder, vill ni se dom får ni komma hem till mig och göra de xD

Men de har varit roligt i skolan idag, vi har suttit på kontoret heeelaaa dan kan man nästan säga xD
När jag kom hem så packade jag upp, tog in alla bilder från kameran i datan, åt lite medans och packade upp .. sen fixade jag 100 kr och ett lås till mitt kontorsskåp och nu så sitter jag vid datan och försöker skriva ut bilder till kontoret men skrivaren skriver inte ut!! Asså ja typ dööör, för jag blir så jevla suur !! Asså jag har försökt jättelänge nu och mamma tycker att jag inte ska skriva ut så många bilder men de e ju bara 4 bilder, hon tycker att skrivfärgen kostar så mycke men ja skriver ut iaf men de gör ja ju inte för den skärper sig inte, asså dumma dumma skrivare !!!!!!!!!!! Sen så orkade mamma inte åka tillbaka till skärholmen (hon jobbar där) för att hämta min hårfärg så nää, allt går inte idag, men Robert får mig gladare :)



En bild på mig som ja tog i Island :)

Men jag ska försöka fråga pappa om skrivaren när han kommer hem, för ja vill inte slå sönder databordet :)

Kolla på min nya blogg :  Skratta åt Wille, en blogg om Wille, asså vet inte varför ja och Tova gjorde den men ändå :O


PUSS O KRAM WILLEBANAN <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0