Bio :)

Hej !
Idag så va några från klasen på bio och såg ''Tusen gånger starkare''. Vi va på (i ?) Söderhallarna. Först så gick jag och Tova till Alice och sen va vi hos henne och sen så gick vi till Stuvsta station och väntade på tåget. Där va några stycken .. jaa, sen så va vi på bion och köpte godis och efter bion så gick vår ''folkgrupp'' åt olika håll. Dom jag gick med .. jaa, elr vad man ska säga, vi gick runt lite på söder där, sen åkte vi tunnelbana till drottninggatan och lite så ..

Bilder från idag :



Inne i bio salongen, de va ganska mörkt men jaa, de blev inte så bra. Filmen var ganska bra :)
Det va typ vi och sen en gubbe in hela salongen som kollade :P



Sen va vi inne på Weekday och där har dom ett kul spegel rum typ, vi tog ganska många bilder där hehe xD



Tuuväääh .. :)



Cool bild på Alice och mig .. många älice och kääthjä :)



Jag .. en dålig bild ..  :I

Nää, ja e sjukt trött och förkyld ! Så nu ska ja faktiskt bara myysa hemma här, jag gav upp när jag höll på läxorna :P

PUSS ... juste .. ja kör ju inte me den längre :


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0