Bildregn ..

Hej !!
Jag har haft de bra i skolan idag, men .... på morronen så satte jag in tandställningen !! OME !! De känns liiite konstigt :P

Men nu åter till dagen idag .. ja visar på bilder, eftersom ja inte hade mobilen igår så kunde inte ja läggha in bilder från gårdagen, men dom kommer nu ...

Gårdagen:


På bilden ..



Maija och Älice :P



Tovää ... hehe xD

Idag :



Ja Tova och Alice satte upp bilder i vårt kontor och Tova klippte i bilden liite roligt .. :P



Vid min ''sida'' av kontoret eller va man ska säga, framför där ja sitter :P



Så ser hela ut, men min sida e inte me, men mycke va ?

Och de e inte allt ..



Så ser mitt skåp ut ..



Alice skåp ..



Tovas skåp ..

Men sen gick vi hem till Alice och pluggade franska kan man säga :)



Jaa, och där e min tandställning .. ni vill inte se en bild på den närmre, fään va ful ja e ..



Tova ..



Tova i går .. :)

Nää, nu ska jag blogga på skrattaatwille.blogg.se, besök gärna :)

PYSS OCH KRAM HAHABANAN <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0