Älice idag :)

Hej !
Skolan va bra :)
I morse så hade jag en akut tid hos tandläkaren för emn av mina tandställnings pluppar (feelelele plubbar) hade släppt så jaa .. de fixa dom, och den spetsiga saken som stack ut i sidan :P Så, nu känns allt bättre, och jag har börjat vänja mig vid den oxå.
Jaa, sen efter skolan så gick ja och Tova hem till Alice :) Vi bakade havrebollar och plugga lite franska xD

Men nu sitter ja vi datan och lyssnar på eclipse soundtrack igen, den här gången ''Neutron Star Colliction'' (Muse) ovh den e bra !! :D

Men nu ska ha kolla på idol, men tar ut datan så ja kan blogga ändå, nu får ni bilder :



Till engelskan har vi ju partier och då tänkte vi ju självklart tex bananer !! Så här e loggan (tog alla dom här bilderna idag ) :P



Hemma hos Alice hade dom en chili (eller va de nu e) i ''landet'' rabatten eller va man  ska säga :P



Så har hon övermogna vindruvor, eller dom va bara inte goda xD



Sen baka vi ju havrebollar, eller snöbollar som de stor i receptet, och en potioner haha xD



Alice med receptet ..

Ja glömde ta bilder på bollarna sen xD


Jaa, sen så fick ja redovisa non, om utrotningshotade djur, ja tog ju Pandan, en bild på en panda :



Den bilden hade jag på min planch :)


PUSS O KRAM TEXBANAN <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0