Tuuvväääh efter skolan :)

Hej !!
Idag i skolan har det inte hänt något speciellt, bara att vi hade en jätte cool matte vikarie :P
Efter skolan va jag med Tova, hemma hos henne för första gången (för mig asså) och vi ville baka kladdkaka men hade inget smör så vi gick och köpte de .. de tog en stund för vi va inne och kolla på Expert oxå, de va roligt ..
Sen så när vi kom hem till Tova igen så va vi inte sugna på kladdkaka längre så vi sket i att göra de, men hennes familj fick smör XD

Men nu ska jag visa lite bilder från dagen :)



Kommentera ''Rågskit'' alla som trodde att det stod Rågskit på, vill bara kolla :P

Jaa .. innan vi åkte och ''handla'' så skulle vi kolla vad dom hade hemma, och jag tog upp en påse och sa :

'' Jag vet inte men ... Rågskit !'' .. haha :P Jag tycker det va ganska roligt :P



Sen på väg att handla så palla jag och Tova äpplen från Heddas trädgård, men vi känner henne så jag hoppas det var lugnt :P



Jaa, jag todde oxå att det stog : '' Salamalkki'' och den ''Mjölkchoklad med salamifyllning'' och jaa .. de stod ju inte de kan jag tala om :P



Tova och Boxer Robert på Expert :O




Jaa, blev det nått fel på den bilden .. aja :P Men de ve en bild på mig och Boxer Robert :P



Tova och jag när vi ska spela in en Talkshow typ, vi gjorde en film ..

Saknat dig Alice idag med :(


Jaa, fään va jag e törstig .. ska gå och ta ett glas mjölk tror jag :)

 Blev nått fel med den me :(


Kommentarer
Postat av: julia

rågskit! (haha, jag trodde faktiskt att de stog det innan jagh läste ordentligt! ;P) <33

2010-10-06 @ 21:33:02
Postat av: Maija

Jag trodde rågskit! "D <3 x)

Btw, salmiakki betyder salmiak på finska ;)

2010-10-08 @ 15:32:31
URL: http://maijagraddnos.blogg.se/
Postat av: Vendela

Rågskit, hahahaha x)<3

2010-10-09 @ 23:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0