Kommer inte på nån ... :D

Hej !
Jag har inte haft tråkigt idag, nää faktiskt inte .. :P
När ja va på fiolen hände de en rolig sak och jag var ensam så jag kunde inte bara döö av garv helt plötsligt så jag fick gå genom hela centrum och typ små le .. jobbigt xD Men nu kan jag skratta ut HAHAHAHAHAHAHA !!!! ;D

Just nu så e jag själv hemma för pappa e bortrest och mamma jobbar sent och min lillebror e hos en kompis så jag sitter här o har tråkigt elr .. nää för jag skrattar åt den roliga saken :D

På bussen idag va Tova och jag totalli Flumm XD De va sjukt kul ..

Och nu kommer lite bilder från i söndags när ja va hemma hos Emmie och vi hade inget att göra så vi körde sims 2 djurliv (hehe ...) och vi gjorde sjukt mobbade hundar .. asså vi såg lixom inte va vi gjorde och vi bara drog lite såå .. resultaten :



HAHA xD



Kolla, vilket monster asså .. hahahahhahaha :D

De va två av dom få höll ja på att skriva men ja menar många :P

Jätte fina .. *host host* :D

Jag ska köpa en kattunge av Ebba och den e jätte sööt, köllääh:

 

Lite suddig bild men ändå, kolla va söööööt, aaaaw :)


Nää, nu päähläär inte ja blogga mer, nää fyfääähn ;P

Hej då ...



Kommentarer
Postat av: Maija

Är det säkert att du ska köpa kattungen?? =D Guud så sött! "D <3333

2010-10-27 @ 16:13:34
URL: http://maijagraddnos.blogg.se/
Postat av: Melvinkristiane

Nice site, keep up the good work!

2011-05-06 @ 12:37:15
URL: http://melvinkristiane.blogsmile.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0