Karro idag :)

Hej !
I skolan så har de inte hänt så mycke .. eller nää, egentligen inte men lite roliga saker bara som ja inte orkar berätta om :P

Men efter skolan så va ja me Karro och vi spelade in en film och fixa den i Windows movie maker, de va ganska kul :P Den blev fett me bra oxå haha :D

Nu har vi många engelska glosor och franska glosor till i morron och lite andra ''privata'' problem :(
Så jag är lite depraajmd idag oxå .. men jaa .. man får tänka på roligare saker ;)

Nää, nu orkar jag inte blogga längre .. Hej då :D

Bild från helgen:




Kolla vad man fick från som gudfar dåå .. värsta ''Candy Box'', me gott godis i :P I söndags fick jag den av honom, min lillebror fick en likadan :D

Jaja.. hej då igen då ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0