Ingenting Dag :)

Hej !
Just nu så lyssnar jag på musik och gör häftiga bilder med Bella som en vampyr (kolla bilderna på tex twilight) och dom blir fett häftiga :D Men jag har ätit pannkakor till kunch precis och målat om mina naglar och haft allmänt tråkigt .. men jag mår bättre nu, men fortfarande ont i halsen och sjukt trött hela tiden :S
Men jag har ringt en kompis och hon skulle ringa tillbaka för hon va på ridning, så får vi se om de blir nått :D
Men jag sitter och lyssnar på ''Done All Wrong'' från New moon, den spelas när Bella kommer till Emelie och hon ba '' How's this ?'' , iaf i den scenen, jätte bra låt !! Drogade den förut haha ..

Ni ska få höra :





Det får synas lite :P

Aja, jag tycker den är jätte bra :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0