Helg :P

Hej !
Jag har inte orkat blogga .. men nu orkar jag :P
I fredags så va de bra i skolan, jag hade glömt min skåp nyckel till kontoret men de va ju inget problem eftersom Tova och Alice hade brytit upp mitt skåp (med flit kan jag tilllägga) så jaa, men dom hade felanmält de så de va jag ju glad för :) Sen så efter skolan spela jag piano och va me Isak ..
Sen igår så var jag oxå me Isak :P Idag så ska min lillebror ha bowling kalas för sina kompisar och jag måste vara me såklart ... men de blir kanske roligt ändå, sen efter de så ska jag va me Emmie :D

Isak, bli inte ledsen men smsa mig senare, en sak som ja måste berätta ... nää så farligt e de inte men gör de ''/


Puss och Kram på alla :D



Haha, en gammal bild på mig :P Hahahaha.........



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0