Freak Week XD

Hej !
Nån mer än jag som har haft en freak week ? Iaf så har de hänt kanske ... 8 sjukt konstiga saker denhär vekckan för mig, men de har bara varit roligt :P
I morron ska jag åka till London, det kanske jag har sagt men ändå !! Asså gud va kul om man inte blir bombad som sagt xD Men jag håller på o packar nu .. jag som ville gå med alla på halloween :( men de får jag ..... nää .... okej de blev fel .. ''/

Jag tror snart jag e me i nån ''Freek Week'' orgenistation .. XD

Men nu ska jag göra nått annat .. hej då ^^ <33





Haha Tuuvääh som en vampyr (KÄÄHHMMOFFLLAAAUUGGEE) :D  (Ska stå animalblood)



:D


Kommentarer
Postat av: Tova ^^

FÄÄÄn va najs ja ser ut!!! (kääämoflaaaaaaaashhhhh) hosthost :DD <333

2010-10-28 @ 20:13:42
URL: http://tovaslillaegna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0