Första snön !! :D

Hej !
Idag så har de varit snö !! Sjukt roligt .. men lite tidigt enligt mig men jag gillar ju snö så de gör inget :P
Så i skolan hare varit lite snöbolls krig ..  jag och några andra hade de oxå, kul :D

Bilder från första snön på länge:






Haha .. Ääliis :P



Ääliis Julia och Maija :D

Jaa, de va lite bilder från de idag :)


Pappa och min lillebror skulle ut och segla idag till i morron ??!! Asså hur kan man göra de nu ? De sjukt kallt, blir det inte is på sjön snart hehe :P
Så de e bara mamma och jag hemma och vi ska ha de lite mysigt, va precis och handla och hyrde film, ''The Runaways'' med Kristen Stewart och Dakota Fanning som spelar Bella och Jane i Twilight filmerna, därför ville jag hyra den hehe xD

Men nu ska jag kolla lite andra saker, hej då :D





Trailern till The Runaways, lite kul att lägga upp bara :P Den verkar bra ..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0