Bildregn :)

Hej !
Jag har inte bloggat på några dar men jag kunde inte klara mig längre haha xD
Igår så var jag på Ikea med mamma, så jag fick skippa fiolen .. bra anledning lixom men jaa .. så jag tog kort på lite mattor och jag orkar inte lägga upp dom .. :P
Sen har de inte hänt ..... joo juste :P
I måndags så va de första gången på en vecka Alice kom till skolan och då så åkte vår buss förbi busshållplatsen där Alice går på och då så tänkte jag och Tova byta till bussen som kom efter (den kom lixom precis bakom) och vi gick av vår buss och väntade på nästa, och så kom den men de såg ut som den skulle åka förbi så vi hoppa på den vi va på igen, sen såg vi att den andra stanna längre fram och då sprang vi dit, och sen så åkte den och sen när vi skulle springa tillbaka till den första så åker den och vi ba : ''Va Fääääään'' !! Irriterande, så vi tog tåget .. haha fett fail :P

Men nu kommer bilder :



Från i måndags på formen, fett coolig :P



En cool matta som jag tog på Ikea, en sån matta hade jag i mitt rum förut men nu så har den flyttat xD



I måndags när jag och Tova satt och vänta på tåget sp tyckte vi att det va lite coolt att de blev ljust runt handen/ armen :P (Vi försökte inte göra ett hjärta ..)



Idag har jag varit med Ebba :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0