Tog en kula för dig !

Hej !
Rubriken beror enbart på att jag lyssnar på Gubben i Lådan .. jag kommer ju nästan aldrig på en bra rubrik -.-

Jaa, dagen idag har inte varit så speciell .. typ :P Ändrat tid på pianot och spelar på måndagar nu, har fredagarna helt lediga nu :D  Men det gick bra på pianot och åkte hem med mamma ^^

För en liten stund sen så gjorde jag lite so .. och matte (Y)  HAHAHA, väcker vissa minnen man fått från idag .. xD
De gick bra .. sen så har ja ätit tre lussebullar :P Gott ..

Men nu ska jag blogga på TEXTWILIGHT !! Hej då, snart hoppas jag att min nya snygga ''Jul Design'' kommer :D (Karro ..........) På tal om jul, så va de ju första advent igår, de glömde jag nämna, inte för att det är sååå viktigt så ja måste skriva de i bloggen men ändå .. så har Tova klippt snelugg !! Gulligt :D 

Hej då  xD

Bilder på Tova ;)






Hon skulle göra en ''chest'' som om jag paparazzi fotade henne :P Hon typ ''Noo, don't take any pictures'' .... typ o.O

Men nuuu .. hej då xD


Kommentarer
Postat av: Karro

Hehe.. Men skicka headern till mig kan jag lägga in den :)

2010-11-29 @ 19:57:15
URL: http://silika.blogg.se/
Postat av: Samuelella

I like this site. Keep it up!

2011-05-16 @ 10:10:11
URL: http://samuelella.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0