Frågesak ..

1. är du kär? - Vet inte riktigt .. :S
2. har du snusat? – Eh .. nej .. :P
3. har du fimpat en cigg på nån annan? – Asså .. nää
4. har du legat i sängen brevid en kille? – Jaa
6. har du blivit slagen allvarligt? - Inte vad jag kommer ihåg haha xD
7. tar du droger? - Nää ..
9. har du pussat en tjej? - Jaa ... 
10. hatar du någon? – JAAAA !!!

11. älskar du någon? - Vet inte de heller ..
12. har några av dina vänner svikit dig? - Lite tråkigt men jaa :(

13. har du djur? - Jupp :D
14. har du legat brevid en tjej i sängen? - Ja ?
15. hatar du dig själv? - Nej inte derekt :P
16. gillar du orange? - Lite :P
18. har du nån sjukdom? - Nej ..

20. har du en gris? – Näe .. 
21. har du en plattång? - Jaa
22. har du en bror? - Aa ..
23. har du sjukt bra humor? - Deklart ;) 
24. är du brunett? – Japp  
25. gillar du att stå i duschen flera timmar? - Nej
26. tycker du om hästar? – Ja, dom e fina :)
27. har du en hund? – Nää
28. har du skilda föräldrar? - Nepp
29. har du gått på simskola? – Aa..

30. har du sagt bög till en kille? - haha, jaa :P
31. har du sagt fitta till en tjej? - Nää .. tror inte de .. :P
32. har du fuskat? – Eh .. jaa ... O.o
33. har du en teve på ditt rum? - nää :(
34. har du lunar? - Lunar ....
35 har du msn? – ja
36. har du en syster? - nej
37. har du bruna ögon? - nej
38. gillar du att fota? - de bror på vad man menar med fota ..
39. har du sett dig själv brinna? – nää :P

40. hjälper du dina vänner? – De bror på vad dom behöver hjälp med .. 
41. gillar du tacos? - jaa, sådär ..
42. tycker du att du är söt? - Ibland :P 
43. har du dansat? - Nää .. eller inte gått på dans men jag har ju dansat men
det bror ju på vad man menar ... :S
44. har du spelat fotboll? - Nää .. fast jag har ju spelat de asså ..
45. tror du på äkta kärlek vid första ögonkastet? - Näe, asså jag vet inte ..
46. kan du stå framför spegeln i timmar om du bara får ? Nää, jag e inte en spegelapa derekt xD
47. har du ätit sniglar? – Nej !
48. äger du en locktång? - Nää, men man kan locka håret me en platt tång XP
49. gillar du att tugga tuggummi? - Man blir lite trött i käkarna efter ett tag men de e gott ;P

50. borstar du tänderna varje morgon och kväll? – Aa, fast de kan ju hända att man glömmer nån gång sådär, fast då gör jag de dan efter bara .. noga xD 
51. gillar du kläder? –
Jaa :P
52. Hatar du falska vänner? – Inte hatar men .. man vill ju lixom inte ha en falsk vän :( Svårt att förklara .. 
53. gillar du räkna matte? - Nääää !!
54. älskar du någon nu? - Vet fortfarande inte "S
55. Har du gråtit inför en vän? - Japp
56. kan du sjunga? – Nää de tycker inte jag !
57. Har du sett nån död? – Nej ..
58. säger du vad du vill? - Asså ibland kan man ju inte de :S Men oftast :) 

61. kan du tala spanska? – Egentligen inte men jag kan typ sjuukt liite :P
62. är du kortare än 1.60? – Aaa.... O.o
63. älskar du sommaren? – Sådär ;)
64. älskar du vintern? – Jaa !!
65. har du mer än 1 par skor? - Jupp ;P
66. brukar du sjunga när du är i duschen? - Haha, kan hända xD 
67. har du hoppat ut ifrån ett fönster? - Nej .. eller joo, fast man kan inte kalla de ''hoppa'' .. :P 
68. har du mer än 3 par mjukisbyxor? - Aa, fast jag använder inte alla .. 
69. gillar du att städa? - Nää !!

70. gillar du att sova länge? – Jaa, fast jag lyckas aldrig med de .. :( 
71. har du vart med om en olycka? - Nej, typ inte .. :S 
72. är du förvirrad? –
Aa..
73. har du mer än 6 par byxor? - No aning xD 
74. har du förlorat en vän? – Jaa, tyvär så har jag de :(
75. gillar du att shoppa? – A !
76. har du varit i paris? – Jaa :D
77. gillar du ormar? - Eh .. nää :S
78. klarar du dig själv? – Ofc :P
79. har du lagat mat? – Yeess :P

80. är du klantig? – Haha, kanske xD
81. har du foppatoffler? - Hade :( 
82. har du mer än 20 låtar på din data? - Nepp :P 
85. har du mer än 7 par nagellack? - Ja ")
86. har du busringt? – Haha mm ..
87. har du skällt på din bror? - många gånger ...
90. sover du med nått gosedjur? - eeehh ..
91. har du åkt nånstans utan att du får? - Mmm, vilken buse man är xD 
92. vill du bara bort ibland? - Aa, ganska ofta :(
94. har du bränt dig? – Aa, de höörtar !!
95. har du lekt med levande ljus ? - Ja, eller jag vet inte om man typ kallar att stoppa in en kniv i ett ljus kallas ''leka med levande ljus'' ? :/
96. har du lekt anden i glaset? – Nope :P 
97. har du tältat? - Aa
98. bor du i skåne? – I dont understääänd de kuestaahn ?? 
99. gillar du hip hop/rap musik? - Viss rap musik, men inte hip hop ..

100. är du på sista frågan nu? – Nej ?
101. är du singel? – Mmm ...
102. har du flygt flygplan nån gång? - Jupp
103. har du kul just nu? – Nää .. de e därför jag gör dehär ?
104. är du blyg? - Jaa, de e lite dåligt :(


Asså, vem orkar läsa allt dedär ? De skulle inte jag gjort, nån som kanske vill känna mig bättre :D

Hej då ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0