Namnsdag :D

Hej !
Idag har en viss person namnsdag :) En person som grattat mig från klassen, känns bra .. :( Men det är lugnt för alla som inte gjort de, ni kan göra de i morron (förresten brukar inte jag heller vara på ''topp'' när de gäller sånt :P) men jag förlåter alla haha xD
Praon har gått bra, idag var jag med mamma på kapitalrådgivnings avdelning (igår va ja på kunbdtjänst) och inte fått göra så speciella saker, öppnat dörren när det har plingat, och hämta papper i kopiatorn, jaa .. hämtat saker och så :) De har varit roligt iaf ..

Sen så efter de så va jag hos tandläkaren och satte in tandställningen på käken :s WannaBe Feelelele har födits haha xD Det är sjuuuuukt irriterande !! :@ Blir jättetrött av att den sitter i munnen, de e lite konstigt men men ..

Nu är snön här påriktigt !! :D Va roligt det kommer bli sen .. när de inte stormar så mycke asså .. så man kan vara ute och bara ha det mysigt :D

Bilder :



Haha, ingen bra bild men aja :)



Kolla den lilla lekorolen haha xD



Redigerade en bild när jag bara satt och gjorde ingenting, har lösnaglarna på mig ;)

Hej då :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0