LusseBulle och Julmust ;)

Hej !
Idag så har jag studiedag, skönt att bara få slappna av en dag, helt säöv hemma .. förutom Nisse (Tex) som är hemma då .. :)
Jag har precis varit hos tandläkaren :S Men det gick bra ..

Nu sitter jag här med två lussebullar och julmust haha xD Snart är de jul, och i morron börjar julkalendern :D Fast den verkar lika barnslig och urtrist i år igen men jag vet inte, ska kolla ändå som tradision lixom .. :)
Det är lite konstigt, jag älskar påskmust och julmust men hatar cocacola ?? Okej.. hatar va väl att ta i men tycker inte det är så jätte gott .. men det är lite konstigt, men de smakar ju inte likadant lixom så nää ^^

Igårkväll satt jag och gjorde en önskelista, i år önskar jag mig ganska mycke twilight saker, och en ny mobil mest .. men jag hoppas att jag får några av sakerna iaf :)

Men nu ska jag kolla facebook elr nått annat :)
Hej då  :*) det ser ut som en generad gubbe lixom .. lite sööt sådär ;)



Fin julbild :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0