Hemma från London :)

Hej !
Jag har haft tillgång till data men inte haft tid att blogga eller va inne på facebook för jag har gjort så mycke :D

De har varit jätte roligt, jag har varit på museeum och Madame Tussauds (och sätt Robbans vaxdocka :D)
och sätt Big Ben och Buckingham Palace (stavning?) och blivit ägare till ett par nya converse och ett pusselhjärta me en bild på Edawrd från eclipse :D  Vi har gått runt lite i affärer oxå .. men de har varit roligt, vi bodde på Svenska Sjömans Kyrkan ... :)

Jaa, men nu ska jag visa lite bilder :




Jaa, mamma kan inte ta bra bilder som ni ser, men asså My Guudnes :P



Mina nya converse med ''ludd'' i så jag kan ha dom när de e sjukt kallt (som nu) så för mig är inte converse sesången över :D

Jaa, de va de mesta jag ville lägga upp nu, för jag orkar inte mer ..

Nu så är jag med Sofia i min gamla klass, vi tänkte sminka oss lite läskigt sen, vi har inte gjort så mycke, just nu sitter hon och pusslar om mitt pussel .. de vill ni kanske se :



Och så sätter man ihop som där till ett stort hjärta ... sååå vacker han är ... :P

Men nu ska jag göra lite andra saker, hej då <33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0